5 weken verder! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ellen Brendeke - WaarBenJij.nu 5 weken verder! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ellen Brendeke - WaarBenJij.nu

5 weken verder!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

10 Maart 2014 | Australië, Cairns

Heee allemaal,

Tot zover mijn plan om elke week een update te plaatsen. haha. Niet dat er zo heel veel nieuws te melden is. Mijn eerste week werk was erg wennen. Ze werken hier met best ingewikkeld systeem. Maar inmiddels heb ik het aardig onder de knie. Ik werk 5 dagen in de week 8,5 uur. Bevalt prima. Vind het werk leuk en de tijd vliegt voorbij! Alysa en ik hebben nog maar 1 tour gedaan hier. De uncle briens tour. Deze brengt je langs alle mooie watervallen in de omgeving. Met als hoogte punt natuurlijk de millaa milla falls. Was erg leuk! zal binnenkort even wat foto's plaatsen op Facebook. We hebben ook al een trip geboekt om te gaan snorkelen bij het rif. Maar we willen eerst wachten tot het weer wat beter wordt en we een dag samen vrij hebben. Het regenseizoen is nu zowat over. Afgelopen weekend werd er nog een storm voorspeld maar hebben we eigenlijk weinig van gemerkt. Ben ook nog niet zo bruin geworden maar dat komt nog wel ;).

Iedereen hier is super aardig maar de meesten blijven niet zo lang. In dit komende half jaar zal ik dus veel afscheid moeten nemen. Dat is het nadeel van in een hostel werken. Het uitgaansleven hier bevalt me ook prima. Wel minder uitbundig dan verwacht. Iedereen uit het hostel gaat hier voornamelijk op dinsdagen en donderdag uit. Maar eigenlijk elke dag wel ;). Op donderdag is het ladiesnight en krijgt je gratis champagne, wat als gevolg heeft dat iedere jongen verkleed gaat als meisje. Buiten dat soort avonden is uitgaan hier best wel duur. Alles wel eigenlijk.

Hoe gaat het daar in Nederland? Mis iedereen wel hoor. Dikke kus uit aussie!

• 10 Maart 2014 - 15:44

Albert Brendeke:

Hoi Ellen,
    Heeft wel even geduurd maar dan toch een positief bericht van jou. Fijn dat je je draai gevonden hebt daar. Veel bekijken hoor nu je de kans hebt! Weet je ook dat je foto,s kan uploaden op deze site :-)
    Ga nu nog eff verder met werken en dan zo naar huis.
    Tot zien op skype.

• 10 Maart 2014 - 15:51

Willy De Wlde:

Hoi Ellen,
    Leuk om zo wat van je te lezen, super gaaf dat je dit doet!
    Geniet er van en hoop de verhalen ook een keer life te horen.
    Groetjes Ber en Willy

• 10 Maart 2014 - 16:05

Willemien:

hee el!,

wat leuk om te horen wat je allemaal hebt gedaan,
    en vooral dat je het naar je zin hebt!.
    Ik hoop voor je dat het snel nog mooier weer word!
    maar vooral geniet ervan!

veel liefs uit nederland Xx

• 11 Maart 2014 - 08:17

Jennie Van Ommen:

Hey die Ellen,
    Wat leuk om iets over je te lezen en hoe het met je gaat.
    En leuk dat je dit bij wil gaan houden. ;)
    Hier in Nederland hebben we haast zomer. Temp.. rond de 20 graden.
    Nou meid, succes en volop genieten. Groet, Herman en Jennie

• 11 Maart 2014 - 12:43

Joke:

Ha Ellen,
    Leuk om even wat van je avonturen te horen!
    Hopen dat het snel wat mooier weer wordt en je wel een beetje bij kunt bruinen en alles kunt zien bij stralend weer.
    We blijven je volgen...

Groetjes,
    Jos en Joke

• 12 Maart 2014 - 12:14

Marielle:

He Ellen, mooi dat het kaartje is aangekomen, dat zullen we vaker doen. Alles goed hier, heel druk met het werk maar wie niet tegenwoordig. Het is hier prachtig weer, maar niet zo warm als bij jou denk ik. Geniet ervan de komende tijd en het zou leuk zijn als je nog wat foto's op deze site plaatst. Groetjes en liefs uit Twello.

• 12 Maart 2014 - 21:05

Dick En Dirkje:

Ha nichtje van ons,

Fijn om te horen dat het je bevalt!
    Je hebt je dagen goed gevuld zien we
    Succes!
    Ook wij hebben nu een drukke periode,
    het aflammeren van onze schapen is bijna achter de rug,
    nog drie schapen moeten lammeren.
    We hebben 42 lammetjes, en bij de geit 2 bokjes
    Het is hier dus al echt voorjaar!
    Zelfs buiten, de krocussen en narcissen bloeien volop!
    Het is al een paar dagen rond de 20 grd geweest, dus lekker
    met blote armen naar buiten, wat voor jou natuurlijk heel gewoon is!!
    Nou meid , het beste, tot het volgende bericht.

grtjs uit Oene van Dick en Dirkje