Stage lopen in Cairns, Australie - Reisverslagen van Ellen Brendeke - WaarBenJij.nu Stage lopen in Cairns, Australie - Reisverslagen van Ellen Brendeke - WaarBenJij.nu
Stage lopen in Cairns, Australie

3 Februari vertrek ik voor een half jaar naar het prachtige Cairns, Australie. Na mijn 5 maanden stage ga ik 4 weken reizen langs de oostkust van Australie en naar Bangkok. Ik ga stage lopen bij het backpackershostel Nomads in Cairns. Op dit profiel zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van mijn avonturen.

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2014

East Coast plannen

14 April 2014

Great Barrier Reef, Flitzroy, Cycloon

10 Maart 2014

5 weken verder!

11 Februari 2014

Eerste week in Cairns
Ellen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6012

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 07 Augustus 2014

Stage lopen in Cairns, Australie

Landen bezocht: