East Coast plannen - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ellen Brendeke - WaarBenJij.nu East Coast plannen - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ellen Brendeke - WaarBenJij.nu

East Coast plannen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

06 Juni 2014 | Australië, Cairns

Hallo allemaal!

Nog maar iets meer dan vier weken en dan zit mijn stage er alweer op. Wat gaat de tijd snel! Alysa en ik hebben inmiddels onze east coast geboekt en ik dacht laat ik hier even schrijven wat we allemaal gaan doen.

We beginnen onze trip 12 Juli op die dag gaan we 11 uur in de bus zitten om naar Arlie beach te gaan. Daar zijn we om de Whitsundays te gaan zien. Prachtige eilanden. We gaan dit doen op een zeilboot waarop we ook twee nachten gaan slapen. Hierna gaan we door naar Noosa waar we op de boot stappen naar Fraser Island. Dit eiland gaan we in 3 dagen verkennen door middel van jeeps. Vanuit daar gaan we door naar de stad Brisbane waar 1 nacht zullen overnachten om vervolgens door te gaan naar Byron Bay. In Byron bay zijn we ongeveer 4 dagen waarin we onder andere gaan Kajakken met dolfijnen en een hippie dorp gaan bezoeken. Vanuit daar gaan we door naar Spot X waar we drie dagen een surfkamp gaan doen. Heb ik super veel zin in! En vanuit daar gaan we door naar Sydney waar we vier dagen hebben. Ik hoop daar naast al het sightseeing ook naar walvissen te kunnen kijken, want tegen de tijd dat wij er zijn is het walvissenseizoen. 2 augustus vliegen we dan om 09:45 en zullen we om 16:35 aankomen in Bangkok, woohooo. Ik hoop dat tegen de tijd dat wij er zijn de rust een beetje is teruggekeerd, maar dat wordt afwachten, anders zullen we het moeten omboeken. Hier blijven we tot 7 augustus. Op 7 augustus vliegen we om 2.40 uur s'nachts en zal ik weer in Nederland zijn om half 2 in de middag die zelfde dag. Ik heb er allemaal ontzettend veel zin in en kan niet wachten.

Verder gaat alles hier nog heel goed. Ik probeer zo nu en dan wat voor school te doen wat heel lastig is omdat mijn concentratie echt 0,0 is en ik niet echt een fijne plek heb om te zitten. Komende maandag ga ik raften daar heb ik super veel zin in! Verder staat er nog een bezoekje aan Cape Tribulation op de planning en natuurlijk Skydiven!! Genoeg leuke dingen dus nog! Hoe gaat met jullie in het inmiddels warme Nederland??

X, Ellen

  • 06 Juni 2014 - 10:17

    Albert Brendeke:

    Ellen,
    Mooi verhaal en wat ga je in die weken een hoop doen! Fijn dat alles goed geregeld is. Kijk inderdaad goed uit in Bangkok en anders vlieg er maa rmooi over en laten ze het daar allemaal zelf maar uitzoeken.
    Ik ben vandaag vrij en het is nu heel mooi weer. Spreek je misschien nog wel op Skype.
    Groet en kus van Ma en Pa. (en vast ook van Rudi)

  • 08 Juni 2014 - 13:11

    Dick En Dirkje :

    Hoi Ellen,
    Tjonnge wat ga je een boel leuke dingen doen zeg!!
    Kom je geen dagen te kort?Als je straks weer terug bent, moet je vast wel weer wennen aan het gewone leven hier! {grapje} Geniet ervan en we zijn benieuwd om de verhalen te horen .
    We zijn hier al druk met de voorbereiding van de bruiloft, gister hebben de jongens en mannen een vrijgezellenmid[avond] gehad wat leuk was Robert moest een overall aan met een grappige tekst toen ze weggingen naar paintball en eten. Laatst hebben we met de vrouwelijke afdeling[ha ha] een
    hay tea gehad wat ook heel gezellig en lekker was Kirsten moest de hele dag met een bruidssluier op lopen[kon ze vast wennen].We moesten alles zelf maken , het was die dag schitterend weer we hebben alles buiten gedaan ,gisteren was het ook warm wel 29 gr. Robert had het wel heet id overall!
    We beleven hier dus ook leuke dingen , niet helemaal zo spectaculair als bij jou maar wel leuk!
    Je bent weer een beetje op de hoogte, we wensen je nog een fijne tijd en dat je voorzichtig moet doen e
    n opletten dat weet je denken we wel , toch willen we het nog even zeggen !!

    veel liefs van Dick en Dirkje!

  • 11 Juli 2014 - 17:31

    Cornelien:

    Leuk om te lezen wat je met Alysa allemaal gaat doen. Je gaat vast hele mooie dingen zien. het ziet er goed uit. Geniet van al dat moois het zal vast overweldigend zijn.


    Een vr groet Cornelien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1882
Totaal aantal bezoekers 6007

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 07 Augustus 2014

Stage lopen in Cairns, Australie

Landen bezocht: